Privacy policy

Shan's Candles respecteer de privacy van de bezoekers van de website, wij verwerken daarom uitsluitend gegevens die wij nodig hebben voor (het verbeteren van) onze dienstverlener en gaan zorgvuldig om met de informatie die wij over u en uw gebruik van onze diensten hebben verzameld. Wij stellen uw gegevens nooit voor commerciële doelstellingen ter beschikking aan derden.

 

In dit Privacybeleid wordt uiteengezet welke informatie wij van u als bezoeker van onze website en als klant verzamelen en hoe wij deze informatie verder zullen gaan beschermen, hiervoor gebruiken wij de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren:

Als u een bestelling plaatst hebben wij uw naam, afleveradres, e-mailadres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.  

Shan's Candles gebruikt uw persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is om de doelen te realiseren waarvoor uw gegevens worden verzameld. 

 

 

 

Payment processors

Mollie

Voor het afhangen van een (deel van) de betalingen in onze website maken wij gebruik van het platform Mollie. Mollie verwerkt uw naam, afleveradres, woonplaatsgegevens en uw betaalgegevens zoals uw bankrekening. Mollie heeft passende technische en organisatorische maatregelen genomen om uw persoonsgegevens te beschermen. Mollie behoudt zich het recht voor uw gegevens te gebruiken om de dienstverlening verder te verbeteren en in het kader daarvan (geanonimiseerde) gegevens met derden te delen. Alle hierboven genoemde waarborgen met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens zijn eveneens van toepassing op de onderdelen van Mollie's dienstverlener waarvoor zij derden inschakelen. Mollie bewaart uw gegevens niet langer dan op grond van de wettelijke termijnen is toegestaan. 

 

Refund policy

Shan's Candles neemt geen bestellingen terug. Het annuleren van een bestelling moet binnen 2 dagen gebeuren. Hebt u per ongeluk een verkeerd aflever adres ingevoerd, geef dit dan binnen 1 a 2 dagen na het plaatsen van de bestelling bij ons aan. Als dit niet gedaan wordt is dit uw eigen probleem.

 

Als een pakketje niet wordt opgehaald, brengen we een bedrag van €3,95 in rekening om het opnieuw te versturen. Dit zijn de kosten die we maken om het pakketje weer bij jou te krijgen.

 

Als er iets mis is met een bestelling kunt u contact opnemen met ons via onze mail shannonleepicauly@outlook.com